Barbara Buller – Aktywny Weekend z Jogą – Silna Nowa


Created with GIMP

Barbara Buller – Poznań, Jogini

Serdecznie zapraszam na aktywny Weekend z Jogą i Relaksem u schyłku zimy w Domu Pod Lipą w Silnej Nowej

– termin: 10 – 12 luty 2017
– prowadzi: Barbara Buller z Poznania 
– miejsce: Dom Pod Lipą – Silna Nowa 4

Program warsztatów z Barbarą Buller w Silnej Nowej 

– spokojnie porozciągamy się i pogłębimy kontakt z ciałem podczas sesji asan,
– ćwiczenia oddechowe uspokoją umysł,
– błogi relaks pozwoli poczuć odprężenie i wyciszenie na głębszym poziomie.

Będzie też dużo ruchu na świeżym powietrzu podczas „chodzonych” medytacji w lesie.

Taka forma medytacji jest dosyć rzadko praktykowana. Warto ją poznać z uwagi na możliwość nauczenia się świadomego chodzenia i przekonanie się, jak przyjemnym i jednocześnie głębokim doświadczeniem może stać się uważne chodzenie.

Natomiast „wisienka na jogowym torcie” – to kojące relaksacyjne koncerty na misy i gongi w wykonaniu Ewy Bruss-Kwiatkowskiej.

Pyszne wegetariańskie jedzenie Domu pod Lipą.

Tak więc będzie aktywnie, będzie jogiczna uważność i jednocześnie głębokie odprężenie – jeśli tego potrzebujesz – zapraszam!

Dodatkowo będzie można skorzystać z:

– masażu polinezyjskiego
– masażu dźwiękiem mis

O miejscu:

Dom pod Lipą, Wakacje z jogą, wegetariańskie wyżywienie

Dom pod Lipą to gospodarstwo agroturystyczne położone w Pszczewskim Parku Krajobrazowym na granicy lasu, pól i łąk. Do najbliższego jeziora Chłop dochodzi się w ciągu 10 minutowego spaceru przez las, w pobliżu jest malowniczy jar wyżłobiony przez płynący w nim strumień. Jogę będziemy ćwiczyć na przestronnej sali, 80m kw., z panoramicznym oknem wychodzącym wprost na lipę i ogród tym razem z zimowej scenerii. Więcej informacji o tym miejscu można przeczytać na portalu http://dompodlipa.pl.

Kwestie organizacyjne:

Rezerwuj już teraz!

– rozpoczynamy w piątek 10 lutego 2017, kolacją o godz. 18:00 a kończymy w niedzielę, w godzinach popołudniowych,
– zabieramy wygodny strój do ćwiczeń na sali,
– opcjonalnie można zabrać ze sobą ulubioną matę (na sali są wełniane koce oraz poduszki do siedzenia),
– zabieramy strój do wyjścia w teren, zwłaszcza odpowiednie buty oraz czapki, rękawiczki – czyli to co potrzebujesz na godzinną wędrówkę po zimowym lesie,
– posiłki wegetariańskie – serwowane 3 razy dziennie

Koszty:

– 250 zł – za zajęcia
– 220 zł – noclegi + wegetariańskie, pełne wyżywienie

Zgłoszenia oraz informacje:

Barbara Buller
tel. +48 602 225 499,
e-mail: Basia@babajoga40plus.pl

Czym dla mnie jest joga?

Joga, nade wszystko, jest dla mnie drogą prowadzącą przez ciało do Ducha. Drogę tę przemierzam już ponad dwadzieścia pięć lat. Miała ona swój początek w lutym 1992 roku w Akademii Kultury Duchowej prowadzonej przez Leona Zawadzkiego i Marię Pieniążek w Bielsku Białej. Uczenie się i możliwość przebywania z Nimi była dla mnie darem, za który nieustannie jestem wdzięczna Bogu. Wtedy odnosiłam wrażenie, jakby otworzyły się przede mną drzwi do innego świata. Właśnie w Akademii Logonia zapoznawałam się z wiedzą duchową i praktyką hatha jogi. W pełni zaangażowałam się zarówno w jedno jak i drugie, a dobroczynne skutki, tak na poziomie świadomości jak i ciała, nie kazały czekać na siebie zbyt długo. W moim życiu było coraz mniej cierpienia, a coraz więcej uważnego bycia z tym co jest.

Po ukończeniu Akademii Leona Zawadzkiego przez kilka lat angażowałam się w działalność Art of Living, w Reiki, stosowałam Spiritual Response Therapy, studiowałam również Kurs Cudów. Pobyt w Indiach na Uniwersytecie Jedności okazał się dla mnie ważnym, wewnętrznie transformującym procesem. Niezależnie od różnych, poszerzających świadomość lektur i praktyk, jedno pozostało niezmienne: ćwiczenie jogi i medytacja. Uzdrawiają moje ciało i umysł, otwierają drzwi wewnętrznej przestrzeni i pozwalają zbliżać się ku temu, kim/czym naprawdę jestem.

W tej duchowej podróży towarzyszą mi ludzie, którzy czują podobnie jak ja: że pod przykrywką codzienności kryje się Coś Większego, i że serce tęskni za Tym. Tak więc podążamy razem, ponieważ mamy wspólny cel. Podobnych osób jest znacznie więcej. Być może dane nam jest spotkać się na drodze wiodącej poprzez jogę ku Pełni. Zapraszam!

—Barbara Buller, Poznań 

http://www.babajoga40plus.pl/

http://bbjoga.pl/ 

 

Skomentuj

